máis ben que maliños estamos, as nenas xa pasaron o peor pero agora tocounos a nós, agggghh!! no comment!!
cousas mellores... tres días sen traballar, o luns festa (é para o único que vale vivir nun país supostamente laico... unha tal inmaculada concepción).
O caso é que co gallo de escribir o parágrafo anterior acudín a "san google" e "santa wikipedia" e xa sei algo máis. Esta claro que as clases de relixión foron tempo perdido para min... cantas horas que podería ter aproveitado para mellorar o meu inglés ou as crecentes dificultades que tiña en matemáticas... se digo que fixen a confirmación..., realmente non sei en que me confirmei, o caso é que agora darse de baixa dese clube é realmente difícil.
Xa temos posta dende a semana pasada a árbore de... "nadal", era para poñela esta fin de semana pero como iamos ir á mantanza a Ourense pois adiantámolo unha semana pero claro, o que eu non podía saber era que iamos quedar na casa delirando coa febre. Mañá tiro unha foto por se alguén lle interesase velo.

Cuando los primeros cristianos llegaron al norte de Europa, descubrieron que sus habitantes celebraban el nacimiento de Frey, dios del Sol y la fertilidad, adornando un árbol perenne, en la fecha próxima a la Navidad cristiana. Este árbol simbolizaba al árbol del Universo, llamado Yggdrasil, en cuya copa se hallaba Asgard (la morada de los dioses) y el Valhalla (el palacio de Odín; y en las raíces más profundas estaba Helheim (el reino de los muertos). Posteriormente con la evangelización de esos pueblos, los cristianos tomaron la idea del árbol, para celebrar el nacimiento de Cristo, pero cambiándole totalmente el significado.


1 comentarios:

M. Ángeles dijo...

Hola, espero que os recupereis prontito. Mañana me pasaré a ver el arbol.
Besos