...chegaron as agullas de bambú chinesas para facer calceta... si que lles levou tempo pero aquí están. Probei unhas do 2,75 na lengüeta dos entramados, gústame o resultado, pero nótase que está feito cunhas agullas un pouquiño máis grosas, o resto dos calcetíns está tecido cun 2,5.
Aquí os cadradiños deste mes... por fin! saen o luns cara o seu destino. Tentarei empezar antes este mes.

Pois estes son os progresos cos meus entramados, estou moi contenta de como me están a quedar. Tiven algúns problemiñas co talón pero como podedes ver na última foto... proba superada!!, xa me me empezan a pasar pola cabeza novos proxectos... quero facer uns lisos e incluso estou tentada a probar cos monkey, poida que sexa demasiado pero bueno...

5 comentarios:

Cannnela dijo...

Buenas Beatriz!
Llegué aqui a través del post de Ravelry. Me encanta la foto del final de tu blog. Es tu abuela?
Enhorabuena por los calcetines! te están quedando genial! Supongo que sabes que Prunila tiene una traducción de los monkeys en su blog. Por si te sirve de ayuda.

Cris Sanjuan/Naobi Chan dijo...

Hoy me han llegado los cuadritos, son preciosos, el ovillo de hilo es jugo tocarlo y los abalorios me encantan.

Muchas gracias!!!

Ana dijo...

"cadradiños deste mes... por fin! saen o luns cara o seu destino"
Me encanta, me gusta el galego hablado, pero escrito también

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Nomsunsuptpit

[url=http://healthplusrx.com/creatine-facts]creatine facts[/url] nitalumnlal